Ανακοίνωση ΠΕΟ για την νομοθεσία «ρύθμισης» των διαδηλώσεων

👉Η ΠΕΟ εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την χθεσινή ψήφιση στην Βουλή νομοθεσίας που “ρυθμίζει” τις διαδηλώσεις.
📌Με τις ψήφους των ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΔΗΠΑ και ΕΛΑΜ ουσιαστικά πέρασε ο περιορισμός του δικαιώματος στη διαμαρτυρία.
📌Ξεκάθαρα ο νόμος στοχεύει στον περιορισμό της ελευθερίας έκφρασης και ενισχύει τον αυταρχισμό.
👉Στην ουσία διώκεται η συλλογική διεκδίκηση μέσα από τις διαμαρτυρίες, τις κινητοποιήσεις και τις διαδηλώσεις.
✊️Η διαδήλωση, η κινητοποίηση, η διαμαρτυρία, στη δημοκρατία αποτελεί βασικό τρόπο διεκδίκησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων και των ευαλωτων ομάδων καθώς και προάσπισης των κεκτημένων τους.
🎯Η ΠΕΟ θα συνεχίζει να υπερασπίζεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της διαμαρτυρίας και θα συνεχίσει να οργανώνει τους αγώνες της στηριζόμενη και στην συνετή χρήση των κινητοποιήσεων ως εργαλείο προώθησης και διεκδίκησης δίκαιων αιτημάτων, ως μέτρο έκφρασης αλληλεγγύης και στήριξης των αδυνάτων.
11/07/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

7 Χρόνια ΓΕΣΥ: Μια μεγάλη κοινωνική κατάκτηση

Συμπληρώνονται εφτά χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του Γενικού Συστήματος Υγείας, μιας από τις σημαντικότερες κοινωνικές μεταρρυθμίσεις στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας. Το ΓΕΣΥ αποτελεί...