Συνεχίζεται με ακόμα πιο εντατικούς ρυθμούς η ανοδική πορεία της ΠΕΟ

Συνήλθε σήμερα, Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, το Κεντρικό Οργανωτικό Γραφείο της ΠΕΟ. Τα θέματα που απασχόλησαν την συνεδρία ήταν η εκτίμηση του οργανωτικού πλάνου για το 2024 και η έγκριση του πλάνου για το 2025.

Το ΚΟΓ έγκρινε ομόφωνα την εισήγηση που τέθηκε ενώπιον του τόσο αναφορικά με την εκτίμηση όσο και με την έγκριση την νέων στόχων.

Το ΚΟΓ εκτιμά ως πολύ θετικά τα οργανωτικά αποτελέσματα αφού υπερκαλύφθηκαν όλοι οι στόχοι που τέθηκαν.

Τα αποτελέσματα, που είναι τα καλύτερα των 12 τελευταίων χρόνων, μας δίνουν δύναμη για ακόμα πιο αποτελεσματικούς αγώνες στο μέλλον.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ομιλία ΓΓ ΠΕΟ στην 114η Σύνοδο ILO

Ομιλία Σ. Χαραλάμπους - Γ. Γραμματέας Π.Ε.Ο. εκπρόσωπος των εργαζομένων στη 114η Σύνοδο του Δ.Γ.Ε. Γενεύη - Ιούνιος 2026 Για ακόμη μια χρονιά η σύνοδος του Δ.Γ.Ε. γίνεται...