ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΗΚ

Απεργιακά μέτρα στην ΑΗΚ προανήγγειλαν από κοινού οι τέσσερις συντεχνίες εξαπολύοντας δριμύ κατηγορώ εναντίον του ΔΣ για «αποποίηση ευθυνών και η αδυναμία λήψης αποφάσεων απειλούν τη βιωσιμότητα του Οργανισμού και επηρεάζουν αρνητικά, τόσο τον καταναλωτή, όσο και τους εργαζομένους».

Οι συντεχνίες (ΣΗΔΗΚΕΚ, ΕΠΟΠΑΗ, ΣΕΠΑΗΚ, ΣΥΒΑΗΚ) αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωση τους ότι κλήθηκαν σε συνάντηση με τον πρόεδρο του Δ.Σ. και τον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού στην οποία διαπίστωσαν ότι «Διοίκηση και Διεύθυνση μετερχόμενοι διάφορες δικαιολογίες, αποφεύγουν να αναλάβουν το θεσμικό τους ρόλο που απορρέει από το ανώτατο αξίωμα που κατέχουν στην ΑΗΚ και αδυνατούν να πάρουν στρατηγικές αποφάσεις της αρμοδιότητάς τους. Αντ’ αυτού», προστίθεται, «τις παραπέμπουν σε άλλους Φορείς και Θεσμούς».

Σύμφωνα με τις συντεχνίες «αυτή η αποποίηση ευθυνών και η αδυναμία λήψης αποφάσεων απειλούν τη βιωσιμότητα του Οργανισμού και επηρεάζουν αρνητικά, τόσο τον καταναλωτή, όσο και τους εργαζομένους».

Οι συντεχνίες συγκάλεσαν ήδη συνεδρίες των αρμόδιων σωμάτων για την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου με σκοπό τη «λήψη ανάλογων μέτρων μη αποκλειομένων και των απεργιακών κινητοποιήσεων», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

7 Χρόνια ΓΕΣΥ: Μια μεγάλη κοινωνική κατάκτηση

Συμπληρώνονται εφτά χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του Γενικού Συστήματος Υγείας, μιας από τις σημαντικότερες κοινωνικές μεταρρυθμίσεις στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας. Το ΓΕΣΥ αποτελεί...