Πραγματοποιήθηκε το Παγκύπριο Σεμινάριο της ΣΕΒΕΤΤΥΚ ΠΕΟ στα αναπαυτήρια της ΠΕΟ στα Περβόλια Λάρνακας, στα πλαίσια της μορφωτικής δράσης της Συντεχνίας και επιμόρφωσης των μελών της.
Συμπληρώνονται εφτά χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του Γενικού Συστήματος Υγείας, μιας από τις σημαντικότερες κοινωνικές μεταρρυθμίσεις στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το ΓΕΣΥ αποτελεί...